جشن غنچه‌ها/پیش دبستانی دخترانه/۳مهر ۰۳

👧🏻🎈در روز سه شنبه ٢٧ شهریور، مدرسه ی میزان ورود غنچه های شاداب میزانی را جشن گرفت.🎈👧🏻

اولین مرحله ی آشنایی ما با دوستان و مربیانمان بازی بود…در حین بازی با هم آشنا شدیم، دوست پیدا کردیم و دل بستیم. به شکرانه ی این دوستی و آشنایی با شیرینی و شربت پذیرایی شدیم.

دل توی دلمان نبود تا کلاسمان را ببینیم، پس به همراه مادرانمان به کلاس دعوت شدیم…. کلاس و مدرسه را برای فعالیت مادر و دخترانه ما مهیا کرده بودند. پس از اینکه هر کدام پای میزی نشستیم، ابزار روی میز نظرمان را جلب کرد. هر کدام حدس و گمانی داشتیم که با این ابزار چه می توانیم درست کنیم. با کمک راهنمایی مربیان شروع به نقاشی کشیدن کردیم.نقاشی های رنگارنگ و جذاب ما مربیانمان را به وجد آورد.

گل ها و پروانه های رنگارنگ توی نقاشی ها، دخترکان شاداب و خندان، موجودات عجیب و با مزه و حتی ماشینی که با آن به مدرسه آمده بودیم مربیانمان را به دنیای نقاشی هایمان بردیم.

 با کمک مادر کاغذ های زیبای نقاشی را روی مقواهای رنگی چسباندیم و دایره ها را هم چسباندیم، پیش از آنکه از ما بخواهند کنار هم بایستیم حدس میزدیم که کارِ دستمان شبیه ماشین یا اتوبوس شده، تا اینکه از ماخواستند کنار هم بایستیم.

حالا قطار پیش دبستانی ما آماده ی حرکت بود.

با ذوق و شادی ما قطار حرکت کرد و وارد کلاس اصلی شدیم و نوبتی عکس یادگاری گرفتیم تا برایمان یادآور این روز شاد و به یادماندنی باشد.بعد از پذیرایی با میوه های خوشمزه و مقوی، مجدد به حیاط رفتیم.

با دیدن خاک ها و گل های داخل سبد و گلدان های رنگی شگفت زده شدیم. ما، با کمک مادران مهربانمان و با دست های کوچکمان هر کدام گیاهی را انتخاب کرده و در گلدانی کاشتیم، آرام آرام در گلدان خاک ریختیم و به آن آب دادیم.

در یک دست گلدان و در یک دست بسته هایمان را گرفتیم و یکی یکی خداحافظی کردیم تا دیدار دوباره در اولین روز کلاسمان، روز شنبه ۷ مهرماه…

اخبار مرتبط