پایان محتوا
  • روش میزان
    • تبیین روش میزان
    • روش میزان در پیش دبستان و دبستان
    • روش میزان در متوسطه دوره اول
    • روش میزان در متوسطه دوره دوم
    • تربیت مربی میزان
    • مدارس مجری روش میزان
  • میزان پسرانه
    • پیش دبستان
    • دوره اول دبستان
    • دوره دوم دبستان
    • متوسطه اول
    • متوسطه دوم
  • میزان دخترانه
    • پیش دبستان
    • دوره اول دبستان
    • دوره دوم دبستان
    • متوسطه اول
  • میزان و …
    • اولیاء دانش آموزان
    • فارغ‌ التحصیلان
    • موسسه فهم
  • فعالیت‌ها و برنامه‌ها
    • دوره های مهارتی آموزشی
    • اردوهای جهادی
    • پژوهش‌ها و انتشارات
  • درباره ما
  • روش میزان
    • تبیین روش میزان
    • روش میزان در پیش دبستان و دبستان
    • روش میزان در متوسطه دوره اول
    • روش میزان در متوسطه دوره دوم
    • تربیت مربی میزان
    • مدارس مجری روش میزان
  • میزان پسرانه
    • پیش دبستان
    • دوره اول دبستان
    • دوره دوم دبستان
    • متوسطه اول
    • متوسطه دوم
  • میزان دخترانه
    • پیش دبستان
    • دوره اول دبستان
    • دوره دوم دبستان
    • متوسطه اول
  • میزان و …
    • اولیاء دانش آموزان
    • فارغ‌ التحصیلان
    • موسسه فهم
  • فعالیت‌ها و برنامه‌ها
    • دوره های مهارتی آموزشی
    • اردوهای جهادی
    • پژوهش‌ها و انتشارات
  • درباره ما
  • اردیبهشت 8, 1403
  • 10:35 ق.ظ
  • 5 بازدید

  • برچسب ها : #اصل_کار_گروهی, آموزش بر مبنای یادگیری فعال, اخبار و رویدادها
Prevقبلیساخت شش و کیسه‌های هوایی/پایه سوم دخترانه/۸ اردیبهشت۱۴۰۳
بعدیسلام فعالیت امروز کلاژ ( قطاعی و وصالی ) با توجه به همنشینی و مبانی رنگ ها خواهد بود. دانش آموزان دوم ۸ اردیبهشتNext

اخبار مرتبط

گزارش تصویری کلاس سوم شنبه ۲/۲۷

مراسم سالگرد شهدای خدمت

روز پایانی پایه هشتم

بازدید از مجتمع هدایت میزان

وب‌سایت تعاملی میزان
  • آدرس: تهران، طرشت، میدان تیموری، خیابان لطفعلی‌خانی، خیابان پارس، کوچه محبت پلاک ۱
  • تلفن: ۰۲۱-۶۶۵۲۲۴۰۰
  • روش میزان
  • اهداف دینی و تربیتی میزان
  • اردوهای جهادی
  • پژوهش‌ها و انتشارات
  • درباره ما
  • روش میزان
  • اهداف دینی و تربیتی میزان
  • اردوهای جهادی
  • پژوهش‌ها و انتشارات
  • درباره ما
  • بازدید کل : 177606
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید صفحه : 4

© تمام حقوق سایت متعلق به مؤسسه میزان است.
طراحی و اجرا شرکت رهاورد پژوهش ارتباطات