Skip to content
روش میزان
تبیین روش میزان
روش میزان در پیش دبستان و دبستان
روش میزان در متوسطه دوره اول
روش میزان در متوسطه دوره دوم
تربیت مربی میزان
مدارس مجری روش میزان
میزان پسرانه
پیش دبستان
دوره اول دبستان
دوره دوم دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
میزان دخترانه
پیش دبستان
دوره اول دبستان
دوره دوم دبستان
میزان و …
اولیاء دانش آموزان
فارغ التحصیلان
موسسه فهم
فعالیتها و برنامهها
دوره های مهارتی آموزشی
اردوهای جهادی
پژوهشها و انتشارات
درباره ما
Menu
روش میزان
تبیین روش میزان
روش میزان در پیش دبستان و دبستان
روش میزان در متوسطه دوره اول
روش میزان در متوسطه دوره دوم
تربیت مربی میزان
مدارس مجری روش میزان
میزان پسرانه
پیش دبستان
دوره اول دبستان
دوره دوم دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
میزان دخترانه
پیش دبستان
دوره اول دبستان
دوره دوم دبستان
میزان و …
اولیاء دانش آموزان
فارغ التحصیلان
موسسه فهم
فعالیتها و برنامهها
دوره های مهارتی آموزشی
اردوهای جهادی
پژوهشها و انتشارات
درباره ما
اسفند ۸, ۱۴۰۲
۱۰:۳۰ ق٫ظ
6 بازدید
SAM_0529
https://mizanhedayat.ir/wp-content/uploads/2024/02/SAM_0530.mp4
https://mizanhedayat.ir/wp-content/uploads/2024/02/SAM_0537.mp4
https://mizanhedayat.ir/wp-content/uploads/2024/02/SAM_0543.mp4
برچسب ها :
آموزش بر مبنای یادگیری فعال
,
اخبار و رویدادها
,
اصل آموزش مبتی بر تلاش
Prev
قبلی
گزارش کلاس رایانه پایه سوم مورخ ۰۸-۱۲-۱۴۰۲
بعدی
گزارش کلاس رایانه مورخ ۰۹-۱۲-۱۴۰۲ پایه دوم
Next
اخبار مرتبط
اردوی شبانه پایه نهم
اردوی یزد پایه هشتم
گزارش هفتگی تصویری پایه اول چهارشنبه ۸/۳۰
گزارش تصویری پایه سوم چهارشنبه ۸/۳۰
وبسایت تعاملی میزان