گزارش کلاس کارگاه پیش دبستان ۲_ هفته سوم اردیبهشت ۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و عرض ادب خدمت شما گرامیان ، گزارش کلاس کارگاه خدمتتان تقدیم می‌گردد :

بعد از تعطیلی روز شنبه به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق ( علیه السلام ) ، در روز یکشنبه فعالیت ما ، درست کردن مردِ سبیلو بود. وسایل لازم عبارت بودند از چوب بستنی ، چسب ماتیکی ، قیچی ، چشم مصنوعی و کاغذ رنگی . عزیزان در ابتدا طرح قلب و سبیل را بر روی کاغذ کشیدند ، همینطور طرح یک کلاه کوچک را. سپس بوسیله قیچی ، طرحها را دوربری کردند و توسط چسب ماتیکی بر روی چوب بستنی چسباندند. در صورت تمایل می‌توانستند کاردستی خودشان را رنگ آمیزی نیز بکنند.

در روز دوشنبه ، فعالیت ما به پیشنهاد یکی از گل پسرها بود. آقای محمدصدرا سبحانی ، تعداد بسیار زیادی جعبه و همینطور چوب های کوچک استوانه ای آورده بود و پیشنهاد داشت که بوسیله اینها، بچه ها اقدام به ساخت برج و قلعه بکنند که بسیار فعالیت هیجان انگیز و خوبی شد و عزیزان با شوق زیادی این فعالیت را انجام دادند.

در روز سه‌شنبه ، نقاشی مناسبتی را گل پسرها انجام دادند. ما در ماه گذشته، به مناسبت ۲۹ فروردین ، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فیلم رژه ارتش را برای عزیزان پخش کردیم ، حال به بهانه آن روز ، فرصتی پیش آمد که نقاشی را با موضوع ارتش انجام دهیم که نوآموزان با ذوق و خلاقیت های خودشان ، کارهای زیبایی را انجام دادند. نقاشی ، سهم خیلی مهمی در تقویت خلاقیت و ذهن نوآموزان ایفا می‌کند که عزیزانمان هم با علاقه زیادی به انجام دادن آن همت میگمارند.

در روز چهارشنبه نیز مطابق هر هفته ، آقای یوسفی عزیز میزبان نوآموزان در کارگاه بودند . برنامه این هفته ، درست کردن موش کاغذی بود که عکس ها را مشاهده میفرمایید.

اخبار مرتبط