گزارش کلاس کارگاه پیش دبستان ۲_هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و عرض ادب خدمت اولیا گرامی ، گزارش کلاس کارگاه خدمتتان ارائه می‌گردد:

روز شنبه ، فعالیت کلاس ، درست کردن پرچم مینیاتوری با گوش پاک کن بود. کاغذ ، گوش پاک کن ، چسب ماتیکی و مداد رنگی در اختیار عزیزان گذاشته شد و آنها پرچم کشورهای مختلف را رنگ آمیزی کردند و به گوش پاک کن به عنوان میله پرچم ، چسباندند. آشنایی با کشورها و جغرافیای آنها و همچنین قاره های مختلف جهان ، از اهداف این فعالیت بود.

در روز یکشنبه ، فعالیت جذابی داشتیم که برای اولین بار انجام گرفت. کار با ارّه مویی و ارّه کردن کارتن های محکم ، البته با نظارت و کمک ۲ مربی. گل پسرها برای انجام دادن این فعالیت شوق زیادی داشتند و تقریبا خوب از عهده ارّه کردن برآمدند. اصولا هر کاری که به نوعی کار فنی باشد برای نوآموزان بسیار جالب توجه هست و سعی می‌کنند که خوب از عهده اش بربیایند. هدف مهم این فعالیت ، تقویت دست ورزی عزیزان و آشنایی ابتدایی با کارهای فنی بود.

در روز دوشنبه ، کاردستی ابتکاری درست کردن هواپیما را انجام دادیم. قیچی و چوب بستنی و چسب مایع در اختیار گل پسرها قرار گرفت و از آنها خواسته شد که هر مدل هواپیمایی که دوست دارند را درست کنند. خیلی لحظات خوبی رقم خورد. خلاقیت پسرها برای درست کردن مدلهای مختلف ، مورد توجه قرار گرفت. هواپیمای مسافربری ، جنگنده و شبیه پهپاد از جمله این ساخته ها بود.

در روز سه‌شنبه ، فعالیت کلاس ، درست کردن خرگوش بوسیله کاغذ بود. کاغذ و چسب ماتیکی در اختیار گذاشته شد و نوآموزان با ابتکار خودشان اقدام به درست کردن خرگوش یا موارد دیگری که می‌توانستند ، کردند. لازم به ذکر است ، تأکید بر الگوی خاصی نگردید و عزیزان به سلیقه خودشان کارها را انجام می‌دادند.

در روز چهارشنبه هم به کارگاه آقای یوسفی رفتیم برای انجام کارهای سفال گری.

اخبار مرتبط