در فعالیت علوم عزیزانمان پس از مشاهده ی محتوای آموزشی با چگونگی زندگی جانوران ، لانه و محل زیست و چرخه ی غذایی آنها، بیشتر آشنا شدند و در مورد آن گفت و گو کردند.سپس با شناختی که از چرخه ی زندگی حیوانات در جلسات گذشته به دست آورده بودند ، در فعالیتی تلاش کردند با توجه به آموخته هایشان ترتیب چرخه ی زندگی آنها را روی گردانه به درستی نصب کنند .
در انتها نیز دست ساخته ای با نام هر جانور چه می خورد؟قراره غذای کی بشه ؟ جهت اطلاع از غذای هر حیوان ساختند.
بدین ترتیب دخترانمان حیواناتی را انتخاب کردند، درباره ی آن ها تحقیق کردند و زنجیره ی غذایی آنها را کشیدند.
و با نصب این تابلو در کلاس و مدرسه به دیگر دوستانشان هم اطلاعاتی را منتقل کردند.