موضوع زیبا نویسی پایه دوم شنبه ۱۶ دی ماه ( روز زیبای پاییزی بود . باد خنکی می وزید و هوا ملایم بود )
سلام
- به تمام دانش آموزان پایه سوم سر مشق زیبا نویسی داده شد .
- دانش آموزان این سرمشق ها را در کلاس تمرین کردند و پیش بنده و همکارم آمده و غلط گیری شده و دوباره توضیحات شفاهی داده و عملا مکتوب گردید .
- این سرمشق ها را باید در منزل نیز تمرین نمایند .
- اولین مرحله برای انجام زیبا نویسی این است که دانش آموزان تمایل به انجام زیبا نویسی را داشته باشند یعنی در دنیای مطلوب دانش آموزان و خانواده آنان زیبا نویسی جا گرفته باشد .اگر خانواده و دانش آموز میل و کششی برای انجام این فعالیت نداشته باشد یعنی در دنیای مطلوب آن ها جا نگرفته باشد این فعالیت نتیجه ای نخواهد داشت .
- البته دانش آموزان به مرور درک بسیار روشنی از زیبا نویسی و ارزش های آن پیدا خواهند کرد و این درک را در دنیای مطلوب خود جا خواهند داد . به شرطی که پیگیری های صحیح صورت بگیرد .
- همکارم سر مشق های هفته گذشته تک تک دانش آموزان را که در منزل تمرین کرده اند بررسی نموده و توضیحاتی را داده و صحیح آن را در دفترچه تمرین می نویسد .
- زیبا نویسی دانش آموزان نیاز به پیگیری های لازم را دارد و این پیگیری از طرف اولیا و به خصوص مدرسه باید انجام گیرید .
- بعضی از دانش آموزان در هر جلسه دفتر تمرین برای سرمشق دادند همراه ندارند
- ینده و همکارم سعی خود را در این زمینه انجام می دهیم