غرفه گفتگو پیش دبستان ۲

گزارش هفته دوم و سوم اسفند ماه

در این هفته برای نو آموزان دو انیمیشن مهارت های زندگی با موضوع احترام واکنش درست در برابر رفتار بد و دوستی دو طرفه پخش شد و درباره آن نوآموزان به گفتگو پرداختند

انجام کارت بازی های دارای کلمه جهت آشنایی هرچه بیشتر نو آموزان با شکل و نوشته حروف و کلمات تا در آینده آموزش بهتری نسبت به خواندن و نوشتن داشته باشند. کارت بازی دارای عکس و تهران شناسی جهت افزایش تمرکز و تقویت حافظه کوتاه مدت نوآموزان.

در این هفته به نوآموزان بازی فکری جدید ، تایلو آموزش داده شد ، یک بازی خانوادگی پر از هیجان و رقابت بر سر ساختن الگوی کارتها و امتیاز بیشتر.

در این بازی، باید فرز و چابک باشید، از حافظه تان به درستی کمک بگیرید و اولین کسی باشید که با کاشی هایش، الگوی کارت را می سازد و زنگ را می زند…

 

انجام بازی های فکری « دکتر اکتشاف ،توپ قل ، تیز بین ، ،خوش‌دست ،لگو ریز ، اونو ،تاس قصه‌گو، زیستاس، تایلو ، » ،جهت افزایش تمرکز ، حافظه کوتاه مدت ، اعتماد به نفس و افزایش خلاقیت های نو اموزان .

 

در این هفته کتاب دعای موش کوچولو برای نوآموزان خوانده و درباره آن با آنها گفتگو شد ، «فکر می‌کنی موش‌ها دعا نمی‌کنند؟ اشتباه می‌کنی. ببین موش کوچولوی تنهای ما چگونه دعا می‌کند و از خداوند چه می‌خواهد. راستی یادت باشد به موش کوچولو بگویی وقتی دعا می‌کند حواسش جمع باشد.»


اخبار مرتبط