مهارت های آزمایشگاهی خود را بسنجیم:
دختران پایه چهارم، امروز در میزهای مختلف، مشغول محک زدن مهارت های آزمایشگاهی خود ، در جهت کتاب علوم این پایه شدند.
سپس مشاهدات ، سوالات و فرضیه ی خود را در برگه های داده شده ثبت کردند.
فعالیت ها: تبدیل انرژی صوتی به حرکتی( بادکنک ، خرده سنگ ، قاشق ) تبدیل انرژی گرمایی به حرکتی( کاغذ مارپیچ، شوفاژ)
تشخیص مواد رسانا و نارسانای برق( مدار ، لامپ ، میخ، فنر، نی پلاستیکی، چوب)
جداسازی مخلوط ها( مخلوط اب و روغن ، ارلن ، قیف ، مخلوط نخود و لوبیا، بشقاب)
مدار موازی و مدار متوالی( لامپ، باطری، کلید، سیم)
ترتیب سیارات( جورچین سیارات اهنربایی)
هدف ارزیابی: بررسی میزان مهارت دختران چهارمی در انجام ازمایش ها و ارائه ی فرضیه .