سلام موضوع زیبا نویسی اول ب روز دوشنبه ۲ بهمن ( س – سا – شد – سوت – شب – سر ) و برای بعضی از دانش آموزان که پیشرفت داشتند سر مشق دوم نیز داده شد (نان – باران – دندان – آبادان – من – نم نم ) و به نفر از دانش آموزان سر مشق ( باران نم نم آمد ابر در آسمان است ) داده شد .
- به تمام دانش آموزان اول ب آنانیکه در کلاس حضور داشتند و تعدادشان نفر بودند سر مشق زیبا نویسی داده شد .
- دانش آموزان این سرمشق ها را در کلاس تمرین کردند و پیش بنده و همکارم آمده و غلط گیری شده و دوباره توضیحات شفاهی داده و عملا مکتوب گردید .
- این سرمشق ها را باید در منزل نیز تمرین نمایند .
- اولین مرحله برای انجام زیبا نویسی این است که دانش آموزان تمایل به انجام زیبا نویسی را داشته باشند یعنی در دنیای مطلوب دانش آموزان و خانواده آنان زیبا نویسی جا گرفته باشد .اگر خانواده و دانش آموز میل و کششی برای انجام این فعالیت نداشته باشد یعنی در دنیای مطلوب آن ها جا نگرفته باشد این فعالیت نتیجه ای نخواهد داشت .
- البته دانش آموزان به مرور درک بسیار روشنی از زیبا نویسی و ارزش های آن پیدا خواهند کرد و این درک را در دنیای مطلوب خود جا خواهند داد . به شرطی که پیگیری های صحیح صورت بگیرد .
- همکارم تکلیف های هفته گذشته دانش آموزانیکه انجام داده بودند را بررسی نموده و توضیحاتی را داده و صحیح آن را در دفترچه تمرین می نویسد .
- دانش آموزانیکه تکلیف انجام نداده بودند در کلاس تکلیف هفته گذشته را تمرین کرده و بعدا تکلیف جدید گرفتند
- متاسفانه از تعداد ۴۳ دانش آموز حاضر در کلاس تعداد ۲۴نفر تکلیف انجام نداده بودند .
- از ۴۳ نفر حاضر در کلاس ۹ نفر باز دفتر نیاوده بودند
- زیبا نویسی دانش آموزان نیاز به پیگیری های لازم را دارد و این پیگیری از طرف اولیا و به خصوص مدرسه باید انجام گیرید .
- بنده و همکارم پیگیری ها لازم را انجام می دهیم