اتاق بازی هفته اول و دوم اردیبهشت

بسمه تعالی

هفته اول اردیبهشت

شنبه:رفتن ب پارک

یکشنبه: بازی ضربه با دست روی زمین

در این بازی نو آموزان گرد هم نشسته و دست هارا وسط قرار میدهند و با هر ضربه انها بر روی زمین نفر بعدی باید با حواس جمع واکنش نشان میداد و…

 

دوشنبه:بازی نان بیار کباب ببر

این بازی ک معرف همه دوستان هست نو آموزان ب صورت دو ب دو روی هم نشسته و با قوانین تعیین شده ادامه میدادند.

 

سه شنبه:پرتاب توپ به آجره

نو آموزان در صف بر روی زمین نشسته و از خطی ک مشخص شده بود تپ هارا پرتاب میکردند تا ب آجره بخوره و هرکس ک موفق میشد میتوانست یک آجر ب آجر قبلی اضافه کند.

 

چهارشنبه:فتح سنگر

در این بازی نو آموزان باید چوب هارا از یک طرف اتاق بازی به طرف دیگر برده ک در این حین مربی با توپ آنهارا هدف میگرفت ک اگر برخورد میکرد نو آموزها جز گروه مربی میشد و باید بقیه را هدف میگرفت و همچنین لاستیک هایی قرار گرفته شده بود ک میتوانستند به عنوان سنگر از انها استفاده کنند

 

هفته دوم اردیبهشت:

شنبه: رفتن ب حیاط و بازی استپ هوایی

در این بازی یکی از نو آموزان تپ را دردست گرفته و در حین پرتاب ان ب بالا اسم یک نفر را صدا میزد و ان فرد در هنگام گرفتن توپ استپ گفته و میتوانست یکی دیگر را مورد هدف قرار دهد.

 

یکشنبه:والیبال

دوشنبه:بازی چشم بند

در این بازی چشم یکی از نو آموزان بسته میشد و بقیه باید فرار میکردند تا زمانی ک استپ گفته میشد در این حین ان فرد باید ب دنبال بقیه میگشت و اولین نفری را ک پیدا میکرد جایشان تغییر میکرد.

سه شنبه:رد کن بره

در این بازی نو آموزان ب صورت دایره ای نشسته و دست هارا پشت میگذاشتند و یک شی را ب طور پنهان دست ب دست میکردند و ان شخصی ک وسط مینشست باید حدس میزد شی مورد نظر دست چ کسی میباشد.

چها

رشنبه:روز معلم بازی آزاد

اخبار مرتبط