گزارش کلاس کارگاه پیش دبستان ۲

به نام خدا

گزارش این هفته به شرح زیر است:

ما این هفته به علت فرآیند انتخابات و تعطیلی مدارس ، اولین روز و فعالیت را در یکشنبه برگزار کردیم. در این روز نقاشی با آبرنگ را داشتیم. در ابتدا عزیزان کاور را به تن کردند ، جلوی هر گل پسر ، یک عدد آبرنگ و ظرف آب قرار داده شد و هر عزیزی می‌توانست آنچه که دوست دارد را بکشد. ویژگی مهم نقاشی با آبرنگ ، زنده بودن رنگهای آن است . رنگهای شاد ، متنوع و همچنین به علت ترکیب شدن با آب باعث جذابیت دوچندان این نقاشی می‌گردد.

در روز دوشنبه ، فعالیت ما کاردستی توپ کاغذی بود. بوسیله کاغذ A4 ، قیچی و چسب ماتیکی، نوآموزان با برش مساوی کاغذها و چسباندن آن ها به روی هم ، به درست کردن توپ کاغذی اقدام کردند که حالت فنری داشت و خیلی کار زیبایی درآمد. دقت عزیزان در یادگیری شیوه کار و طرز اجرا و تسلط ، بسیار قابل توجه بود.

در روز سه‌شنبه به مناسبت روز درختکاری ، فعالیت ما سبز و در رابطه با درخت بود. در ابتدا مناسبت این روز و همچنین در رابطه با درخت برای نوآموزان توضیح داده شد ، همچنین درباره محیط زیست نکاتی گفته شد که آشنایی مختصری حاصل بشود ، سپس شروع کردیم به کاردستی درست کردن درخت. کاغذ ، مداد رنگی ، نمد و قیچی در اختیارشان گذاشته شد ، عزیزان دو کار می‌توانستند انجام بدهند ؛ یا شکل درخت را بر روی کاغذ می‌کشیدند و سپس رنگ آمیزی کردند و در نهایت دور بُری کردند و یا با نمد درخت های زیبایی را درست کردند و بر روی کاغذ چسباندند که کارهای زیبایی درست گردید.

در روز چهارشنبه نیز دانش آموزان با شور و علاقه به فعالیت سفال پرداختند و سفال های زیبایی را آماده کردند.

  

اخبار مرتبط