گزارش کلاس کارگاه پیش دبستان ۲

فعالیت این هفته به شرح زیر است:

در اولین روز هفته ما به مناسبت نیمه شعبان المعظم و میلاد منجی عالم حضرت بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ، فعالیت آزاد داشتیم. بچه ها در انتخاب بین غرفه های مختلف و فعالیت در غرفه ، آزاد بودند . هر چند مدت یکبار ، این اقدام برای آنها بسیار لذت بخش است.

در روز دوشنبه دو تا فعالیت در اختیار عزیزان گذاشتیم که هر کدام را دوست داشتند انجام بدهند. یکی نقاشی با مداد شمعی بود و اقدام دیگر کار با دستگاه پانچ بود ، بدین صورت که کاغذ و دستگاه پانچ در اختیارشان گذاشته میشد و نوآموزان بوسیله سوراخ ایجاد کردن بر روی کاغذ می‌بایست سعی می‌کردند اشکال موزونی را دربیاورند که نتیجه کارشان عالی بود.

در روز سه‌شنبه فعالیت ویژه ای داشتیم. فعالیت درباره نقشه ایران و توضیحات پیرامون آن. ما از قبل نقشه ایران را کشیده بودیم . در ابتدا نقشه را جلوی گل پسرها قرار دادیم و درباره استان‌ها، راه ها، دریاها ، مکان‌های تاریخی و غیره صحبت کردیم و مبحث را به شیوه پرسش و پاسخ جلو بردیم که عزیزانمان هم شرکت داشته باشند. سپس از نوآموزان خواسته شد که هر ۲ الی ۳ نفر ، یک استان را رنگ کنند. وقتی رنگ آمیزی استان‌ها تمام شد ، بچه ها بوسیله استمپ ، بر روی استان‌ها اثر انگشت خود را ثبت کردند ، نمادی از اتحاد با هم که نوآموزان با شوق انجام دادند و خاتمه کار بسیار زیبا شد .

اخبار مرتبط