گزارش کلاس کارگاه پیش دبستان ۲

این هفته فعالیت‌ هایی که انجام گرديد به شرح ذیل هست :

در روز شنبه کاردستی طرح حیوان بر روی کاغذ داشتیم. به هر یک از عزیزان دو ورق کاغذ سفید و سبز ، قیچی و چسب ماتیکی داده شد، سپس از آنها خواسته شد که هر حیوانی که دوست دارند طرحش رو با مداد روی کاغذ سبز بکشند و سپس با قیچی دور بُری کنند و با چسب بر روی کاغذ سفید بچسبانند.این عمل، فعالیت خوبی جهت تقویت دست ورزی و خلاقیت است.

در روز یکشنبه ، ما با پارچه کار کردیم. دادن پارچه به گل پسرها کار جدیدی بود که باعث شوق عزیزان گردید . این پارچه ها توسط آقای حسین رضایی گل پسر خوبمان آورده شده بود. به هر یک از نوآموزان مقداری پارچه با طرح رنگی و زیبا داده شد و به آنها گفته شد که هر طرح و شکلی که دوست دارند بوسیله قیچی ببرند و با چسب به روی کاغذ بچسبانند. خیلی فعالیت شاد و خوبی رقم زده شد.

روز دوشنبه به مناسبت اعیاد شعبانیه و جشن نیمه شعبان ، ما کار با شابلون با طرح یا مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) را داشتیم. بعد از در اختیار گذاشتن شابلون ها ، از عزیزان خواسته شد که آنها را به روی کاغذ بگذارند و با مداد رنگی اسم یا مهدی علیه السلام رو طرح کنند که بسیار فعالیت زیبایی شد. هر یک از نوآموزان با خلاقیت خود ، این طرح رو زیباتر می‌کردند. بوسیله نقاشی کردن و رنگی کردن و ابتکارات دیگر نظیر سربند درست کردن و پرچم درست کردن.

در روز سه‌شنبه ما جشن نیمه شعبان را در حرم حضرت شاه عبدالعظیم علیه السلام داشتیم که عزیزانمان به اجرای سرودی که تمرین کرده بودند ، پرداختند که عالی برگزار گردید. و در خاتمه هم توفیق زیارت امامزاده عظیم‌الشأن نصیبمان گردید.

در روز چهارشنبه نیز دانش آموزان با اشتیاق سفالشان را رنگ آمیزی کردند.

اخبار مرتبط