پایان محتوا
  • روش میزان
    • تبیین روش میزان
    • روش میزان در پیش دبستان و دبستان
    • روش میزان در متوسطه دوره اول
    • روش میزان در متوسطه دوره دوم
    • تربیت مربی میزان
    • مدارس مجری روش میزان
  • میزان پسرانه
    • پیش دبستان
    • دوره اول دبستان
    • دوره دوم دبستان
    • متوسطه اول
    • متوسطه دوم
  • میزان دخترانه
    • پیش دبستان
    • دوره اول دبستان
    • دوره دوم دبستان
    • متوسطه اول
  • میزان و …
    • اولیاء دانش آموزان
    • فارغ‌ التحصیلان
    • موسسه فهم
  • فعالیت‌ها و برنامه‌ها
    • دوره های مهارتی آموزشی
    • اردوهای جهادی
    • پژوهش‌ها و انتشارات
  • درباره ما
  • روش میزان
    • تبیین روش میزان
    • روش میزان در پیش دبستان و دبستان
    • روش میزان در متوسطه دوره اول
    • روش میزان در متوسطه دوره دوم
    • تربیت مربی میزان
    • مدارس مجری روش میزان
  • میزان پسرانه
    • پیش دبستان
    • دوره اول دبستان
    • دوره دوم دبستان
    • متوسطه اول
    • متوسطه دوم
  • میزان دخترانه
    • پیش دبستان
    • دوره اول دبستان
    • دوره دوم دبستان
    • متوسطه اول
  • میزان و …
    • اولیاء دانش آموزان
    • فارغ‌ التحصیلان
    • موسسه فهم
  • فعالیت‌ها و برنامه‌ها
    • دوره های مهارتی آموزشی
    • اردوهای جهادی
    • پژوهش‌ها و انتشارات
  • درباره ما

گزارش فعالیت کلاس ژیمناستیک پایه اول

  • دی 24, 1402
  • 4:53 ق.ظ
  • 32 بازدید

SAM_0317  

  • برچسب ها : آموزش بر مبنای یادگیری فعال, اخبار و رویدادها, اصل آموزش مبتی بر تلاش(یادگیری اکتشافی)
Prevقبلیالمنتور #۲۳۱۶۲
بعدیگزارش کلاس قرآن – پایه دوم – ۲۴ دی ۱۴۰۲Next

اخبار مرتبط

گزارش تصویری کلاس سوم شنبه ۲/۲۷

مراسم سالگرد شهدای خدمت

روز پایانی پایه هشتم

بازدید از مجتمع هدایت میزان

وب‌سایت تعاملی میزان
  • آدرس: تهران، طرشت، میدان تیموری، خیابان لطفعلی‌خانی، خیابان پارس، کوچه محبت پلاک ۱
  • تلفن: ۰۲۱-۶۶۵۲۲۴۰۰
  • روش میزان
  • اهداف دینی و تربیتی میزان
  • اردوهای جهادی
  • پژوهش‌ها و انتشارات
  • درباره ما
  • روش میزان
  • اهداف دینی و تربیتی میزان
  • اردوهای جهادی
  • پژوهش‌ها و انتشارات
  • درباره ما
  • بازدید کل : 177606
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید صفحه : 26

© تمام حقوق سایت متعلق به مؤسسه میزان است.
طراحی و اجرا شرکت رهاورد پژوهش ارتباطات