کلاس کارگاه پیش دبستان ۲

فعالیت روز شنبه : در این روز ما کلاژ با نمد داشتیم‌. عزیزان با تکه های نمد در رنگ های مختلف و یک نمد سایز بزرگتر به عنوان زمینه کار، شروع به درست کردن طرحهای متنوع و چسباندن نمدها کردند و طرحهای زیبایی درست شد.

فعالیت روز یکشنبه: در این روز درست کردن تانک با کاغذ را داشتیم.ماجرا از آنجا شروع شد که یکی از گل پسرها صبح تانکی را نشانمان داد که بوسیله کاغذ در منزل درست کرده بود، همین ایده ای شد که فعالیت کلاس را به این کار اختصاص دهیم که خیلی هم از طرف گل پسرها استقبال شد.

فعالیت روز دوشنبه: در این روز ما کاغذ، چسب ، چوب بستنی و چشم مصنوعی در اختیار عزیزان گذاشتیم و گفتیم به میل خود هر چه دوست دارند ، طبق ذوقشان درست کنند که کارهای قشنگی بوجود آمد.

فعالیت روز سه‌شنبه: نوآموزان در این روز کاردستی با چوب بستنی داشتند. در ابتدا کاورها را به تن کردند و با چوب بستنی و چسب شروع به ساخت هواپیما کردند. خیلی فعالیت خوبی شد چون در انتها در وقت اضافه با هواپیماهایشان شروع به بازی کردند و لحظات شادی رقم خورد.

و فعالیت روز چهارشنبه هم کارگاه با جناب آقای یوسفی بود که در محل پیش دبستان انجام شد. آقای یوسفی وسایل مختلفی مانند نمد ، پولک ، چشم مصنوعی و کاغذ رنگی در اختیار عزیزان گذاشت و از آنها خواست طبق نظر خودشان کاردستی درست کنند که بسیار عالی شد.

 

اخبار مرتبط