هیئت عزادارای فاطمیه/دبستان دخترانه/۲۴آذرماه۱۴۰۲

به‌نام خدا

✨️ پیامبر مهربانی(ص) فرمودند:وَ لَوْ كَانَ الْحُسْنُ هَيْئَةً لَكَانَتْ فَاطِمَةَ.

اگر خوبی کسی بود،حتما فاطمه(س) بود.

😇وقتی خودشان می خواهند انقدر همه چیز پشت هم و باهم پیش می رود که نفهمی چطور جلو رفت ! دست ما نیست! برنامه فاطمیه امسال هم همین‌طور بود !

🤝🏻فقط از یک کلام و یک گفتگوی کوتاه با دخترانمان شروع شد !چنان کارا به دست گرفتند ! باهم شدن و خودشان نوشتند و نقش تعیین کردند !دو روز فقط زمان گذاشتند و یک نمایش برای اجرا در کلاس آماده کردند ، انقدر این شور و هیجان‌شان برای همراهی باهم برایمان ارزشمند بود که پیشنهاد اجرای کلاسی تبدیل شد به اجرا برای فاطمیه دوم!

🌟خیلی بزرگ فکر می‌کنند!و اعتقاداتشان برایشان مهم است! وقت می‌گذارند و حاضرند بشنوند و بگویند!دیروز برای ما دیدن بزرگ شدن دخترانمان بود!

🕯دخترانی که زیر سایه محبت اهل بیت در خانواده‌ای هایی مقید نفس می کشند و همین انگیزه حضور و تکاپو برای برنامه فاطمیه بود.

🧕🏻دختران کلاس چهارم در کوتاه زمانی برای خواندن قرآن هماهنگ شدند و دختران پنجم اجرای گروهی داشتند و دختران ششم میزبان مجلس بودند.

✨️کوتاه اما با محتوا از سخنان حجه‌السلام رفعت شنیدند و دختران دبستان یک و دو باهم، نوای روضه را همخوانی کردند، حضور مادران بزرگوار و همکاران همراه نیز نشان از اهمیت برنامه و همراهی با مدرسه داشت. در آخر هم در کنار هم میهمان سفره حضرت بودیم.

🌱خدا قوت به همه، از بانیان و برگزارکنندگان و همه عزیزانی که شرایط را برای یاد مجلس شهادت بانوی دو عالم فراهم کردند.

🏴🏴باشد که بتوانیم در تربیت نسل فاطمی قدم هایی استوار و موثر برداریم.🏴🏴

اخبار مرتبط