با حضور علاقمندان از سراسر کشور کارگاه تربیت مربی روش میزان بار دیگر برگزار شد.

حضور علاقمندان به آموختن روش میزان در نوزدهمین دوره کارگاه تربیت مربی روش میزان

کارگاه تربیت مربی روش میزان بر مبنای اصول و دیدگاه‌های این روش تدوین شد تا بتواند مربیان را برای حضور در کلاس‌های میزان آماده کند. تدوین اولیه این کارگاه در سال ۱۳۸۸ و زیر نظر استاد فقید میزان ، جناب آقای دادگسترنیا اتفاق افتاد . و تاکنون بیش از ۳۵۰ مربی در سراسر کشور، از طریق این دوره با مبانی روش میزان آشنا شده‌اند.

در ارائه دوره های پیشین از سبک سخنرانی و سبک پرسش و پاسخ استفاده می‌شد و در ۱۴ جلسه ۹۰ دقیقه ای موارد مربوط به روش میزان به هنرجویان منتقل می گشت.

کارگروه روش میزان به سرپرستی جناب آقای علی اکبریان در سال ۹۵ اقدام به پیرایش این دوره کارگاهی کردند. 

این کارگاه در سال ۱۳۹۵ ، ۵ مرتبه برگزار شد که طی آن قریب ۱۵۰ هنرجو از جایجای میهن اسلامی مان آن را تجربه نمودند. البته مطابق پیش بینی ها قرار بود این کارگاه در صرفا در تابستان برگزار گردد ولی با توجه به استقبال و درخواستهای زیادی که علاقمندان به تربیت داشتند، این کارگاه در مهر ماه ۹۵ در کرج و در اسفند ۹۵ در تهران نیز مجددا برگزار شد.

همچنین این در تابستان ۱۳۹۶ نیز ۵ دوره کارگاه پیش بینی شد که تا کنون سه دوره آن برگزار گشته است. نوزدهمین دوره کارگاه تربیت مربی روش میزان در تاریخ ۱۲ تا ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۶ در تهران برگزار گردید.

آخرین دوره ای که برای تابستان ۱۳۹۶ پیش بینی شده است در تاریخ ۲ تا ۴ شهریور ۹۶ در تهران برگزار می گردد و هنوز چند ظرفیت خالی دارد. علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند تا زمان تکمیل ظرفیت این دوره ثبت نام انجام دهند. در حال حاضر دوره ی دیگری برای سال ۱۳۹۶ پیش بینی نشده است. 

جهت ثبت نام در کارگاه با جناب آقای شایسته به شماره ۰۹۱۹۲۱۸۶۷۲۶ تماس حاصل فرمایید. 

شما می توانید با کلیک و عضویت در کانال تلگرامی کارگاه تربیت مربی روش میزان از محتوا و اخبار آن بیشتر آگاهی بیابید.

https://t.me/raveshmizanworkshop

اخبار مرتبط