بازی و ریاضی

بازی پازل لیوانی ضرب

در این بازی ، دو بازیکن در دو طرف زمین بازی قرار گرفته و همزمان باید شروع به حایگذاری لیوان‌های ضربی در جای خود کنند تا زمین خود را تکمیل کنند.

بازی دبرنای ضربی

ایده‌ی این بازی از بازی قدیمی و معروف دبرنا گرفته شده با این تفاوت که به جای اعداد معمولی ، از ضرب و مضرب های اعداد استفاده می‌شود و هر نفر بعد از خوانده شدن تصادفی عبارت ضرب توسط مدیر بازی ، باید حاصل را در کارت خود پیدا کرده و علامت بزنند ، در نهایت هرکس زودتر کارتش کامل شود برنده خواهد شد.

خلاصه‌ای از فعالیت‌ها

در هفته‌های اخیر فصل پنجم نیز به پایان رسید و به موازات آن دفترچه‌ی مرور هم در اختیار بچه‌ها قرار داده شد .همچنین در خلال کلاس‌ها ، ضرب به صورت یک برنامه‌ی ثابت(۶ کارت ضرب آسان)از دانش‌آموزان در حال پرسش بوده و ادامه دارد و تا به حال تعدادی از دانش‌آموزان موفق به اخذ گواهینامه‌ ضرب شده اند. حل سوالات چالشی و کمی بالاتر از سطح کتاب نیز در کلاس توسط دانش‌آموزان علاقه مند تمرین و اجرا شد . از ابتدای اسفند نیز کلاس مرور ریاضی به موازات کلاس ریاضی به صورت مجزا در حال برگزاری می‌باشد و در واقع دانش‌آموزان روزانه دو زنگ به ریاضی می‌پردازند. لازم به ذکر است تمرینات اضافی در دفتر دانش‌آموزان علاقه‌مند و داوطلب به صورت مستمر نوشته می‌شود.



اخبار مرتبط