ما در دبستان دو میزان کار گروهی را به صورت جدی پی میگیریم. برایمان مهم است سودمندی با هم کار کردن و به هم کمک کردن را درک کنیم.
به همین منظور هر ماه با یک فعالیت گروههایمان تغییر میکند.
🧩ماه اول تکه هایی از پازل های مختلف را در کلاس توزیع کردیم و دخترانمان با کسانی که در کنارشان پازل تکمیل میشد،هم گروه شدند.
🏷فعالیت آبان ماه اما یافتن همگروهیها با کلمات مرتبط بود، به این صورت که لامپ هایی بین دخترانمان توزیع شد که یک طرف اسم خودشان و طرف دیگر کلماتی که به هم ربط داشت. مثلا اسم گل ها، توصیفاتی از فصل بهار یا وسایل مربوط به ساخت و ساز فضای علم و دانش نوشته شده بود.
دانش آموزانی در کلاس که لامپهایشان با اسامی گلها بود،با یکدیگر هم گروه میشدند…
بعد از پیدا کردن دوستانشان، اسمی متناسب با حال و هوای گروهشان انتخاب کردند.
✖️فعالیت گروهبندی آذر ماه با نوارهایی آغاز شد: که در یک طرف اسم و در طرف دیگر یک ضرب نوشته شده بود و دخترانمان باید حاصل ضرب را پیدا میکردند و با دانش آموزانی که حاصل ضربهای مشابه داشتند،هم گروه میشدند.
💡گروه جدید یعنی ایدههای جدید، تلاش جدید و موفقیتهای جدید!